Zorginnovatie menselijk en toegankelijk houden
Technologische innovatie in de zorg is eigenlijk nog maar net begonnen. Digitalisering, artificial intelligence, uitwisseling van data; het gaat de komende jaren een versnelling maken. Er wordt veel in geïnvesteerd en veel over gesproken. Deze innovaties moeten het antwoord geven op het groeiende tekort aan personeel en de toenemende zorgvraag. Wij zetten ons in om bij al deze ontwikkelingen de menselijke maat in de zorg te bewaken. Is het gebruiksvriendelijk? Zijn de eindgebruikers betrokken bij de ontwikkeling en implementatie? Helaas vaker niet dan wel.
Human-centered design
We zetten de mens (de patiënten, zorgprofessionals) centraal te stellen in het hele innovatieproces. We ontwerpen en verbeteren zorgpaden, patiëntreizen en digitale zorgproducten en geven masterclasses en trainingen door het hele land om onze missie te realiseren.
In gesprek met een expert
Wil je ontdekken hoe wij digitalisering in de zorg versnellen? Vraag een adviesgesprek aan.
Tamara Waakop Reijers
Chief Customer Engagement 010 - 8911051Boek een spreekuur voor een Digitale innovatie voor de zorg
Meer leren over dit onderwerp? Ga in gesprek met een van onze experts.
Design thinking voor de zorg
We werken met design thinking principes als basis. Deze innovatiemethode vereenvoudigt het beslisproces en de samenwerking tussen de verschillende zorginstellingen en ICT leveranciers. Het betrekken van medewerkers en patiënten en het vroegtijdig valideren van prototypes zorgt dat we efficiënt omgaan met middelen en ook succesvol kunnen opschalen.
Video wordt afgespeeld
Video wordt afgespeeld
Digitaal zorgproduct verbeteren
Verhoog de productiviteit van zorgprofessionals en verbeter het gebruikersgemak voor patiënten. Onze onderzoek- en design specialisten voeren een nulmeting uit en laten zien hoe je de gebruiksvriendelijkheid direct kunt verbeteren.
Zorgpaden verbeteren
Je wilt leren hoe patiënten en zorgprofessionals jouw digitale diensten ervaren? Onze UX researchers zijn gespecialiseerd in het verbeteren van zorgpaden en de communicatie tussen patiënt, zorgverlener en digitale systemen.