
ROI van UX: onderbouw de investering in research
De Research Bus staat klaar voor vertrek en komt naar je toe. Vanaf nu kun je onze bus, inclusief onze gespecialiseerde user research experts, inschakelen om je onderzoeksvraag op locatie te beantwoorden.
Is jouw doelgroep lastig te bereiken, heb je te weinig onderzoekers in je team, of ben je nieuwsgierig naar wat User Experience Research voor vraagstukken binnen jouw organisatie kan betekenen? Voorkom dat je investeert in de verkeerde ideeën: doe eerst onderzoek bij je doelgroep.
Aan de hand van een intakegesprek richten we het klantonderzoek zo in dat het de beste inzichten oplevert voor jouw vraagstuk. We bepalen wat jouw meest risicovolle aannames zijn van je product of dienst en onderzoeken deze. Klantonderzoek is onderdeel van onze innovatie toolbox. Het is een belangrijk onderdeel binnen het user-centered design proces en kan vooraf of tijdens productontwikkeling plaatsvinden.
Bekijk onderstaande video of ga naar onze Insights & UX research methodes. Natuurlijk mag je ons ook altijd mailen of bellen 010 – 89 11 051.