homepage

UX Research training

Ontdek de kracht van klantfeedback. Leer de basisvaardigheden van UX-onderzoek en ga zelf aan de slag om beter te begrijpen wat je doelgroep echt nodig heeft.
Incompany
1 dag
Op locatie
vanaf 4 deelnemers
vanaf €1950,-

Ontdek de kracht van klantfeedback

Ben jij verantwoordelijk voor customer support, marketing of design, maar heb je geen onderzoeksafdeling? Dan biedt deze training basisvaardigheden en kennis van UX-onderzoek, zodat je zelf aan de slag kan om beter te begrijpen wat je doelgroep echt nodig heeft.

Bij onze interactieve training duiken we dieper in het proces van UX-onderzoek van A-Z. We richten ons op belangrijke vragen, zoals: welke methoden zijn beschikbaar en hoe kies je de juiste voor jouw project? Wat zijn de essentiële benodigdheden voor succesvol onderzoek? En, niet te vergeten, hoe formuleer je die ene vraag die alles verheldert?

Voor wie is een training UX Research basics?

Customer support, marketing of design medewerkers die in hun werk met klant feedback te maken hebben.

Plan een gesprek

Nancy

Nancy van Bergenhenegouwen

UX researcher 010 - 8911051
  • Dit veld is verborgen bij het bekijken van het formulier
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Leerdoelen

  • Effectief omgaan met klant feedback
  • De basisvaardigheden van UX-onderzoek toepassen
  • De beste onderzoeksmethode kiezen voor je vraag
  • De juiste vragen stellen om waardevolle klant inzichten te verkrijgen
  • De resultaten van je onderzoek vertalen naar praktische vervolgstappen

Inhoud

We geven je de gereedschappen en het vertrouwen om snel stappen te zetten bij het ophalen en opzetten van klant feedback en UX-Onderzoek. De deelnemers gaan onder begeleiding aan de slag met vragen uit de praktijk. Zo leer je hoe je klant feedback omzet naar een waardevol product of dienst. 

Programma

Trainers

Nancy

Nancy van Bergenhenegouwen

Nancy is gespecialiseerd in het verzamelen van inzichten en het structureren van onderzoek om digitale innovaties succesvol te lanceren.
Noella

Noëlla Kootstra

Noëlla is Service Designer en traint met passie anderen in haar werk.

Ik heb veel over UX research geleerd en ook gelijk in de praktijk kunnen brengen met het onderzoek aan het einde van de training!

Deelnemer

Gerelateerde trainingen

Design thinking toepassen in de zorg
Metromap