Artikel
Wat komt er na de Customer Journey Workshop?
Met een customer journey onderzoek breng je de klantreis in kaart en verbeter je de gebruikerservaring — op alle contactmomenten.
Boek een gratis UX expert spreekuurEen customer journey onderzoek helpt je om de klantreis in kaart te brengen en creëert een helder overzicht van de klantervaring op alle digitale contactmomenten. Zo kun je snel zien op welke gebieden gebruikers vastlopen of negatieve ervaringen hebben en daar passende oplossingen voor bedenken. Het verbeteren van die zwakke punten in de klantreis is een continu proces. We helpen jou met het verzamelen van de data, het visualiseren van de klantreis en het opstellen van een roadmap met de belangrijkste activiteiten.
JE WILT
…leren hoe klanten en gebruikers jouw producten en diensten ervaren, over een specifieke periode en over alle digitale contactmomenten.
JE KRIJGT
… een overzicht van de interacties die klanten hebben met jouw product, hoe ze de kwaliteit van jouw product ervaren tijdens het gebruik – van begin tot eind. De customer journey geeft een duidelijk beeld van bestaande problemen en verbeterpunten.
Customer journey onderzoek is onderdeel van onze innovatie toolbox. Het brengt alle informatie over de klantbehoeften en jouw digitale kanalen samen in een helder visueel overzicht. Wat we nog meer doen:
Inge is gefocust op het doorgronden van gebruikersbehoeften om vervolgens ervaringen te ontwerpen waar mensen gelukkig van worden.
Neem contact opHaal meer uit je software en digitale business.
Neem contact met ons op over:
Algemene informatie
info@onlinedepartment.nlWorskhops & Masterclasses
events@onlinedepartment.nl© 2021 Online Department B.V. Algemene voorwaarden Privacy instellingen Privacy statement
Maashaven Zuidzijde 2
3081 AE Rotterdam
Algemene informatie
info@onlinedepartment.nlWorskhops & Masterclasses
events@onlinedepartment.nl