
Nugget-video’s presenteren als research deliverables
Om impact te maken in klantbeleving en investeringen in je software te rechtvaardigen, wil je keuzes onderbouwen met data. UX specialisten hebben de expertise en kennen de tools om dit te doen. Binnen IT- en marketingafdelingen groeit daarom de behoefte aan UX-vaardigheden en -competenties.
Op 12 en 28 april organiseren wij in samenwerking met Emerce twee online deepdives van 1/2 dag. In de eerste leer je om vanuit UX de klantreis van de eindgebruiker in te richten. In de tweede leer je een digitale versnelling van je organisatie te realiseren door productideeën concreet te maken en te testen.
Wil je erbij zijn en je UX-skills en kennis verrijken? Bepaal welke deepdive jou het meest interessant lijkt en meld je snel aan (vol = vol).
👉 Dinsdag 12 april
Je leert:
Wij jij de grootste kansen ontdekken om de CX en UX van je product te verhogen?
Ja, ik meld me aan voor de Deepdive Customer experience verhogen met UX
👉 Donderdag 28 april
Je leert:
Wil jij weten hoe je nieuwe proposities, diensten of producten test, voordat je erin investeert?
Ja, ik meld me aan voor de Deepdive Nieuwe proposities toetsen in de markt met UX tools