Marktonderzoek
Inzicht in kansen in de markt, potentie van producten en specifieke klant behoeften.
Is jouw doelgroep lastig te bereiken? Wil je alles leren over de behoeften van je eindgebruikers of een digitaal product testen? Ontdek wat UX research voor jouw organisatie kan betekenen. Onze UX research specialisten stellen de beste mix van onderzoeksmethodes voor je samen.Â
De route naar een beter eindproduct
Aan de hand van een intakegesprek richten we het klantonderzoek zo in dat het de beste inzichten oplevert voor jouw vraagstuk. We bepalen wat jouw meest risicovolle aannames zijn van je product of dienst en onderzoeken deze.
UX research op locatie
Klantonderzoek is onderdeel van onze innovatietoolbox. Het is een belangrijke factor in het user-centered designproces en kan vooraf of tijdens productontwikkeling plaatsvinden.
Wat krijg je?
Huur je de Research Bus? Dan voeren onze experts het gehele onderzoek van A tot Z voor je uit. Samen met jouw input bereiden we het onderzoek voor. Op de dag zelf worden twee user researchers ingezet om de inzichten op te halen. Na afloop analyseren we alle informatie en leveren we de belangrijkste inzichten aan je op.
Maak een vrijblijvende afspraak met onze experts.
Meer leren over dit onderwerp? Ga in gesprek met een van onze experts.
Laagdrempelige manier om je doelgroep te ontmoeten in de juiste context.
Experts gaan voor je aan de slag om waardevolle inzichten op te halen.
Guerilla onderzoek, usability-tests, card sorting of co-creatie sessies... we doen het allemaal.
Na afloop delen we onze inzichten, conclusies en aanbevelingen met je, zodat jij en je organisatie weer verder kunnen.