fbpx

Workshop Customer Journey

Benieuwd hoe je met customer journey mapping aan de slag kunt gaan binnen jouw organisatie?

Praat met een expert

Laat je klanten moeiteloos navigeren naar jouw producten en diensten, op alle contactmomenten.

customer journey onderzoek

ONTWERP DE IDEALE KLANTREIS

Hoe komt de klant eigenlijk in aanraking met jouw merk? En welke contactmomenten heb je nodig voor een onvergetelijke klantreis langs alle kanalen? We gaan het samen ontdekken en concreet maken. We brainstormen out of the box over nieuwe services, touchpoints en functionaliteiten die de positieve klantervaringen verhogen.

Zet contactmomenten om in conversie-
momenten

We kijken door de bril van jouw bezoeker naar de best denkbare journey. Want je wilt vóór, tijdens en na gebruik van jouw dienst of product blijven hangen in de hoofden en harten van jouw klant. Het resultaat? Meer contact met je klant en een consistente gebruikerservaring.

DEELNAME

De Customer Journey workshop is bedoeld voor iedereen die de klantervaring op één zet: van beslissers, managers tot development teams. De sessie is geschikt voor groepen van 6 tot maximaal 12 deelnemers en duurt gemiddeld 6 uur, Omdat onze workshops altijd maatwerk zijn plannen we vooraf een telefonische intake.

PROGRAMMA

Na een korte theoretische inleiding maken we kennis met de gebruiker van jouw product of dienst. In hoog tempo lopen we de volgende stappen door:

  • We maken een klantprofiel op basis van de beschikbare informatie
  • We gaan over de gehele klantreis dieper in op de obstakels en de context waarin jouw klant in aanraking komt met jouw (digitale) contactmomenten
  • We achterhalen de doelen van de klant en zetten deze om in concrete kansen
  • We brengen kwalitatieve en kwantitatieve data bij elkaar en helpen met het inrichten van de datapunten

Coaching
Je wilt voorkomen dat het alleen bij een workshop blijft en de tool ook echt inzetten in de dagelijkse praktijk. Daarom plannen we na de workshop een gesprek met een van onze UX coaches.
We bieden de mogelijkheid om deze digitale expert periodieke sessies te laten faciliteren en intern mensen op te leiden.

Heb je specifieke vragen over innovatie binnen jouw organisatie, neem dan contact met ons op voor een presentatie van onze ‘digitale innovatie toolkit’.

Download de Customer Journey brochure via onderstaand formulier.

Intake gesprek aanvragen

RESULTAAT

Na deze workshop ga je naar huis met:

  • Meer inzicht in wie de gebruiker van je product of dienst is
  • Begrip voor de obstakels, frustraties, doelen en taken van je klant
  • Concrete verbeterpunten voor je digitale kanalen, zoals mobiel, website en e-mail
  • Concrete visualisatie van de ideale klantreis

Meer informatie over onze workshops?
Download de brochure.
Download (PDF)

Download het workshop programma en de prijslijst.


Geweldig om te ontdekken hoe customer journey ontwikkeling en prototyping samen komen en tot waardevolle inzichten leiden over hoe we de klant écht kunnen helpen.

Clutch review Online Department
Gerard van den Bosch Senior Innovatie Consultant
Machiel Oskam

Machiel

Oprichter & UX Maturity Trainer

Machiel is mede-oprichter van Online Department. Als incompany trainer en facilitator is hij actief betrokken bij de customer-centered transformatie van software en technologie bedrijven. Het is zijn missie om leiders en managers te overtuigen van de waarde van design binnen alle lagen van de organisatie.

T: 06 - 24 99 35 17

Neem contact op

Werk

Contact

Haal meer uit je software en digitale business. Neem contact met ons op over:

Contact

Expert Tamara

Algemene informatie


info@onlinedepartment.nl

Worskhops & Masterclasses


events@onlinedepartment.nl
010 - 8911051

Maashaven Zuidzijde 2

3081 AE Rotterdam

Algemene informatie


info@onlinedepartment.nl

Worskhops & Masterclasses


events@onlinedepartment.nl
Plan Je Route