customer-journey

Boost je digitale klantbeleving

Geef samen met je team een (meetbare) boost aan de digitale klantbeleving.
Incompany
1 dag
Op locatie
vanaf 4 deelnemers
€1295,-

De digitale klantreis verbeteren

Met de steeds hogere eisen die consumenten stellen aan gemak en gebruikerservaring, is de klantreis de basis waar je op terug kunt vallen. Als iedereen druk is met nieuwe initiatieven en technologie, hoe zorg je dan dat je de customer journey continu blijft verbeteren? Beschik je over voldoende data en onderbouwing om de grootste pijnpunten van de klant direct aan te pakken? Deze training leert jou en je team om klantonderzoek uit te voeren, oplossingen te bedenken en meetbare doelen op te stellen om de klantbeleving stapsgewijs te verhogen. Het resultaat? Meer happy customers en dus meer rendement uit je digitale klantreis!

Je wilt:

  • De samenwerking tussen de verschillende afdelingen bevorderen
  • Beslissingen nemen op basis van data en klantbehoeften
  • Meer iteratief en agile werken
  • Het klant-centraal denken binnen je organisatie verhogen
  • Een betere klantervaring leveren dan de concurrent

Incompany training customer experience (CX)

Deze training is bedoeld om teams te inspireren en te activeren. We geven je de gereedschappen en het vertrouwen om snel stappen te zetten bij het realiseren van een klantgerichte strategie. De deelnemers gaan onder begeleiding aan de slag met actuele vraagstukken uit de praktijk. De trainingen maken we altijd op maat, waardoor de leerstof direct toepasbaar is.

Voor wie?

Deze training is bedoeld voor alle professionals die binnen hun organisatie verantwoordelijk zijn voor de digitale klantervaring, innovatie, product management en productontwikkeling.


Op locatie of online

We faciliteren een compleet verzorgde en inspirerende dag bij jou of bij ons op locatie. In verband met regelgeving of wensen van de deelnemers kan de training ook online plaatsvinden.


Inclusief coaching

Om de deelnemers na de training te helpen bij het toepassen van de leerstof is 2 uur coaching inbegrepen.

customer journey map
customer journey map

Training aanvragen

Marieke Morsch

Innovation Lead 010 - 8911051
Intake aanvragen

Leerdoelen

Je leert hoe je:

  • Data en inzichten over de totale digitale klantbeleving verzamelt met kwalitatief onderzoek
  • De pijnpunten en kansen voor verschillende klantsegmenten in kaart brengt (persona’s)
  • Experimenten uitvoert die bijdragen aan een hogere customer experience
  • De investering in klantonderzoek onderbouwt en stakeholders overtuigt
  • Verbeteringen binnen de customer journey in de juiste volgorde aanpakt

Inhoud

Wat neem je mee?

  • Tools om een experience map te maken
  • Kennis over en toepassing van Problem framing
  • Praktische methoden voor het efficiënt uitvoeren van onderzoek
  • Inzichten in het sturen op resultaat met metrics
  • Prioriteringsmethodieken

Programma

Trainers

Marieke Morsch

Marieke is innovation lead bij Online Department en heeft veel ervaring in het borgen en opzetten van innovatieprocessen binnen complexe organisaties.
Dave

Dave de Lange

Dave is onze lean doctor en ontwerpt waardevolle experimenten met behulp van data en slimme interacties.

Als feedback op deze training krijgen we dat het fijn is dat de deelnemers handige handvatten krijgen waarmee ze direct aan de slag kunnen. Ook geven ze aan dat de training interactief is en met persoonlijke aandacht voor iedereen.

Marieke

Trainer en Innovation lead

Gerelateerde trainingen

Webinar on demand design leadership
Webinar UX metrics