
De digitale klantreis verbeteren
Met de steeds hogere eisen die consumenten stellen aan gemak en gebruikerservaring, is de klantreis de basis waar je op terug kunt vallen. Als iedereen druk is met nieuwe initiatieven en technologie, hoe zorg je dan dat je de customer journey continu blijft verbeteren? Beschik je over voldoende data en onderbouwing om de grootste pijnpunten van de klant direct aan te pakken? Deze training leert jou en je team om klantonderzoek uit te voeren, oplossingen te bedenken en meetbare doelen op te stellen om de klantbeleving stapsgewijs te verhogen. Het resultaat? Meer happy customers en dus meer rendement uit je digitale klantreis!
Je wilt:
- De samenwerking tussen de verschillende afdelingen bevorderen
- Beslissingen nemen op basis van data en klantbehoeften
- Meer iteratief en agile werken
- Het klant-centraal denken binnen je organisatie verhogen
- Een betere klantervaring leveren dan de concurrent
Incompany training customer experience (CX)
Deze training is bedoeld om teams te inspireren en te activeren. We geven je de gereedschappen en het vertrouwen om snel stappen te zetten bij het realiseren van een klantgerichte strategie. De deelnemers gaan onder begeleiding aan de slag met actuele vraagstukken uit de praktijk. De trainingen maken we altijd op maat, waardoor de leerstof direct toepasbaar is.
Voor wie?
Deze training is bedoeld voor alle professionals die binnen hun organisatie verantwoordelijk zijn voor de digitale klantervaring, innovatie, product management en productontwikkeling.
Op locatie of online
We faciliteren een compleet verzorgde en inspirerende dag bij jou of bij ons op locatie. In verband met regelgeving of wensen van de deelnemers kan de training ook online plaatsvinden.
Inclusief coaching
Om de deelnemers na de training te helpen bij het toepassen van de leerstof is 2 uur coaching inbegrepen.
