Kwalitatief gebruikersonderzoek is een krachtige methode om te leren wat de werkelijke waarde is van jouw product en hoe het past in het leven van jouw gebruikers.
Hoe weet je of jouw potentiële klanten of gebruikers werkelijk bereid zijn om te investeren in jouw product? Bij de ontwikkeling van iets compleet nieuws is er geen data uit Analytics beschikbaar om op voort te borduren. Data uit Analytics geven daarnaast een eenzijdig beeld van het gedrag van jouw bezoekers. De meeste beslissingen over online aankopen worden namelijk niet rationeel genomen.
Door het toepassen van de juiste interviewtechnieken – zonder te vertellen over de geweldige voordelen van jouw product – kom je achter de intrinsieke drijfveren, werkelijke emoties, frustraties en behoeften van jouw klant.
JE WILT
JE KRIJGT
Klantonderzoek is onderdeel van onze innovatie toolbox. Het is belangrijk onderdeel binnen het user-centered design proces en kan vooraf of tijdens productontwikkeling plaatsvinden.Wat we nog meer doen:
Dave is onze Lean Doctor en ontwerpt waardevolle interacties met behulp van data. Op basis van analytics en klantonderzoek voert hij samen met jouw tech- en marketingteam experimenten uit die leiden tot hogere conversie en blijere klanten.
Neem contact opHaal meer uit je software en digitale business.
Neem contact met ons op over:
Algemene informatie
info@onlinedepartment.nlWorskhops & Masterclasses
events@onlinedepartment.nl© 2019 Online Department B.V. Algemene voorwaarden Privacy instellingen
Maashaven Zuidzijde 2
3081 AE Rotterdam
Algemene informatie
info@onlinedepartment.nlWorskhops & Masterclasses
events@onlinedepartment.nl