Dichter bij je doelgroep met de Research Bus

Jij ontdekt de voordelen van de Research Bus. Wij de wereld van jouw doelgroep.

Insights methodes

Gebruikers onderzoek

Achterhaal de behoeftes van je eindgebruikers om de juiste digitale strategie te bepalen.

Usability onderzoek - testen mobile app

UX Audit & Expert Review

Laat onze UX specialisten je digitale product beoordelen met een UX audit. Verhoog de usability en de digitale klantervaring en ontvang een vernieuwd ontwerp.

Usability onderzoek

Snel inzicht in de knelpunten en kansen om je software of website te verbeteren.

Usability onderzoek voor software en websites

Design Sprint

Test in korte tijd een werkend prototype voordat je investeert in kostbare technologie.

Design Spint

Customer Journey onderzoek

Breng de klantreis in kaart en verhoog de totale digitale gebruikerservaring op basis van onderzoek.

Customer Journey onderzoek

Research Bus

Met de Research Bus laat je UX onderzoek uitvoeren op locatie. Onze experts gaan langs bij jouw klanten of gebruikersgroepen om producten te testen.

Klant en marktonderzoek op locatie

Sturen op bewijs

Maak succesvolle digitale producten op basis van data en klantbehoeften

Innovatie versnellen

Verhoog het succes van innovaties door vroegtijdig proposities te valideren in de markt

Besparen op IT

Bespaar op ontwikkelkosten door gebruikersonderzoek te integreren binnen productontwikkeling

Klanttevredenheid verhogen

Verhoog de klantloyaliteit en maak fans van je eindgebruikers

TOPdesk UX visie en Design System

Bekijk case

Effectievere klantreis voor de website van Port of Rotterdam

Bekijk case

Een volledig vernieuwd UX design voor TimeMoto

Bekijk case

UX onderzoek

We helpen onze opdrachtgevers bij de implementatie van een gebruiker-centraal proces om teams en leidinggevenden in staat te stellen goed onderbouwde beslissingen te nemen met de juiste data en inzichten. Onze UX-specialisten werken op locatie aan complete digitale transformaties, maar voeren ook hands on UX-onderzoek uit. Zoals bijvoorbeeld usability onderzoek voor een website, het uitsturen van een vragenlijst of het afnemen van interviews met eindgebruikers en moeilijk bereikbare doelgroepen. We combineren meerdere onderzoeksmethodes en verdelen onze aanpak in twee gebieden:

1. Onderzoek vooraf aan de ontwikkeling

UX-onderzoekers worden (gelukkig) steeds vaker ingezet om vooraf aan de ontwikkeling een idee of propositie te testen in de markt. Ze bieden inzicht in de werkelijke behoeften van potentiële klanten en brengen de potentiële markt en klantreis in kaart. Op basis van dat onderzoek kun je besluiten of je wel op niet wilt gaan investeren in de volgende fase: de uitwerking in design en de ontwikkeling.

2. Website of software applicatie verbeteren

Een onvergetelijke gebruikerservaring van je app, website of online omgeving vraagt om kwalitatieve inzichten. Want hoe wordt het digitale product werkelijk ervaren? Kunnen gebruikers gemakkelijk taken uitvoeren en vinden wat ze zoeken? We halen de belangrijkste knelpunten naar boven. Usability onderzoek geeft je handvatten om de conversie te verhogen, klachten op de helpdesk te verlagen en zorgt voor een voorsprong op je concurrenten. 

In gesprek met een expert

Wil je echt weten wat je klant nodig heeft? Boek een spreekuur en stel al je vragen.

Remon

Rémon van den Bergh

Lead UX Research 010 - 8911051
Plan je afspraak
UX-maturity-whitepaper

UX Maturity whitepaper

Welke stappen kun je nemen om het niveau van UX binnen je organisatie te verhogen? Download het gratis whitepaper en maak zelf een concrete analyse.

Whitepaper downloaden