Research Bus: dichterbij je doelgroep kom je niet

Kwalitatief onderzoek op locatie

Is jouw doelgroep lastig te bereiken? Wil je alles leren over de behoeften van je eindgebruikers of een digitaal product testen? Ontdek wat UX research voor jouw organisatie kan betekenen. Onze UX research specialisten stellen de beste mix van onderzoeksmethodes voor je samen. 

De route naar een beter eindproduct

Aan de hand van een intakegesprek richten we het klantonderzoek zo in dat het de beste inzichten oplevert voor jouw vraagstuk. We bepalen wat jouw meest risicovolle aannames zijn van je product of dienst en onderzoeken deze.

Innovatietoolbox

Klantonderzoek is onderdeel van onze innovatietoolbox. Het is een belangrijke factor in het user-centered designproces en kan vooraf of tijdens productontwikkeling plaatsvinden.

Wat krijg je?

Huur je de Research Bus? Dan voeren onze experts het gehele onderzoek van A tot Z voor je uit. Samen met jouw input bereiden we het onderzoek voor. Op de dag zelf worden twee user researchers ingezet om de inzichten op te halen. Na afloop analyseren we alle informatie en leveren we de belangrijkste inzichten aan je op.

Proefrit maken?

Maak een vrijblijvende afspraak met onze experts.

Tamara

Tamara Waakop Reijers

Chief Customer Engagement 010 - 8911051
  • Hidden
  • Hidden
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Dicht op je doelgroep

Onderzoek op locatie

Gedeelde visie over de oplossing

Stappenplan

Gerelateerde methodes

Usability onderzoek - testen mobile app
Usability onderzoek voor software en websites
Customer Journey onderzoek
Design Spint
Discovery Sprint

Gerelateerde cases

ANWB reizen website UX design

Migratie naar één reisplatform

Havenbedrijf Rotterdam - website design Online Department

Effectievere klantreis voor de website van Port of Rotterdam