Verbeterde user experience voor het cliëntvolgsysteem van REGAS

DE CASE

Hoewel de zorg om mensen draait, is een betrouwbare cliëntregistratie een belangrijk onderdeel van dit proces en dat kan soms erg tijdrovend zijn. Wij ontworpen een nieuwe user experience voor REGAS gebruikers en daarbij ook een nieuwe verfrissende visuele stijl.

Zorg draait altijd om mensen.

Hoe kunnen we het werk van zorgprofessionals ondersteunen? Hoe kunnen we de zorg veiliger en efficiënter maken? Hoe bieden we eenduidige informatiestromen en overzichtelijke administratie? Wij zochten het uit..

PROCES

We zijn gestart met een productvisie workshop om de gezamenlijke doelen helder te krijgen. Hoe werkt het huidige REGAS en waar willen we naar toe? Wat zijn de belangrijkste functionaliteiten die we willen verbeteren? Tijdens het ontwerpproces hebben we meerdere ontwerpen en iteraties getest met de eindgebruikers. Met behulp van deze feedback hebben we een nieuwe structuur ontworpen waarmee de zorgprofessionals gemakkelijker kunnen werken. Door focus aan te brengen in alle informatie en een consistentere workflow is de applicatie eenvoudiger geworden in gebruik.

RESULTAAT
  • Een overzichtelijker product
  • Een nieuwe navigatiestructuur
  • Zorgprofessionals kunnen sneller en efficiënter werken
  • Enthousiaste gebruikers

RESULTAAT

Zorgprofessionals willen zo min mogelijk tijd besteden aan administratief werk en zoveel mogelijk kwalitatieve zorg verlenen. Onze aanpak heeft ervoor gezorgd dat de gebruikers van REGAS het nieuwe ontwerp met een 8,1 beoordelen.

Onze UX experts hebben on-site samengewerkt met het team van REGAS. Wil je meer informatie over onze aanpak?On-site UX experts

''Online Department is krachtig in creatieve oplossingen met groot inlevingsvermogen in klant. Het team is ook heerlijk eigenwijs, wat een goede balans is tussen goed adviseren vanuit UX expertise en goed luisteren naar ons als klant. Kortom, het is fijn communiceren en samenwerken met Online Department.''

Clutch review Online Department
TOM BLOK OPRICHTER REGAS
Expert Tamara

Tamara

Customer Success Officer

Tamara is bij Online Department verantwoordelijk voor het succes van onze partners en opdrachtgevers.

Maak een afspraak
Contact

Haal meer uit je software en digitale business.

Neem contact met ons op over:

Contact

Tamara

Algemene informatie


info@onlinedepartment.nl

Worskhops & Masterclasses


events@onlinedepartment.nl
Online Department

MAASHAVEN ZUIDZIJDE 2

3081 AE ROTTERDAM

010 - 8911051 Plan Je Route

Algemene informatie


info@onlinedepartment.nl

Worskhops & Masterclasses


events@onlinedepartment.nl