Rogier

Customer Journey Strateeg

“Ik help organisaties en leidinggevenden met het inzichtelijk maken van data en het optimaliseren van de customer journey. Door ze de waarde van user-centered design te laten zien zet ik frictie om in succesvolle digitale services waar mensen enthousiast van worden.”

Rogier is een resultaatgerichte Senior UX Designer. Hij geeft inzicht in een haalbare business case en gebruikt data om stakeholders te helpen met het nemen van de juiste beslissingen. De customer journey is zijn belangrijkste tool, de feedback van gebruikers is leidend bij het ontwerpen van digitale producten en het verhogen van het service niveau.

In de afgelopen 20 jaar hielp Rogier bedrijven om hun bedrijfsdoelen om te zetten in concrete digitale ervaringen en verzekeren van een sterkere positie in de markt. Rogier is gespecialiseerd in de healthcare en e-commerce markt. Het is zijn overtuiging dat echte empathie voor eindgebruikers niet alleen leidt tot loyale klanten, maar ook tot een visie die de teamprestaties aanzienlijk verbeterd.

TOP SKILLS
Interaction Design
Prototyping
Workshop: Product Visie
Design thinking

ACHTERGROND
Industrieel Ontwerpen, Hogeschool Den Haag.
Werktuigbouwkunde, Hogeschool Rotterdam.

Artikelen

Contact

Haal meer uit je software en digitale business.

Neem contact met ons op over:

Contact

Expert Tamara

Algemene informatie


info@onlinedepartment.nl

Worskhops & Masterclasses


events@onlinedepartment.nl

MAASHAVEN ZUIDZIJDE 2

3081 AE ROTTERDAM

T 010 - 8911051 Plan Je Route

Algemene informatie


info@onlinedepartment.nl

Worskhops & Masterclasses


events@onlinedepartment.nl